Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Доставка і оплата

Ви можете здійснити оплату за товар:


1. Всі замовлення відвантажуються за повною або частковою передоплатою
2. Кузовні, великогабаритні, крихкі деталі - відправляємо по повній передоплаті. Зі страховкою у перевізника на повну суму
3. Вартість доставки великогабаритних запчастин під замовлення, розраховується індивідуально
4. Замовлення на суму понад 2000 грн відправляються по передоплаті не менш 10%

Товари з віддалених складів везуть під замовлення після 100% передоплати.
Це пов'язано з тим, що запчастина поставляється до нас на склад індивідуально під клієнта і не є зворотною.
Іноді за незалежними від нас обставинами замовлення, які їдуть з-за кордону, можуть затримуватися.
Найчастіше це відбувається через затримки на митниці або рідше через внутрішні перевізники.
Просимо враховувати цей факт при формуванні Ваших замовлень!

Перевищення терміну вдвічі є допустимою нормою і не є підставою для відмови та повернення коштів!

Увага! Після оформлення замовлення на сайті, з Вами обов'язково зв'яжеться менеджер та обговорить усі деталі замовлення та оплати. Після оплати товару не забувайте повідомити про це менеджера в особистому кабинеті


Доставка по Україні здійснюється перевізником    Нова Пошта

Як тільки Ваше замовлення буде сформоване – Ви отримуєте номер експрес-накладної за допомогою СМС та на E-mail.
Замовлення, прийняті до 14:00, відправляються "день у день". Замовлення прийняті після 14:00, відправялються наступного дня.
Вартість доставки згідно з тарифами перевізника!


Отримання товару на компанії перевізника:

Просимо Вас перевірити цілісність товару при отриманні товару у перевізника.
У разі якщо товар прибув у некондиційному стані з вини Перевізника, необхідно отримати АКТ про пошкодження вантажу, завірений печаткою Перевізника.
Якщо товар втрачено при перевезенні вантажу, покупець отримує відповідний АКТ, завірений печаткою Перевізника
Далі, відправити АКТА про пошкодження вантажу нашому співробітнику.
Якщо акт про пошкодження вантажу оформлений правильно, наш співробітник - перевіряє наявність товару на складах, і в разі наявності відправляє покупцю інший товар.
У разі якщо товару немає в наявності, гроші за некондиційний товар лягають на особовий рахунок покупця, або повертаються покупцю.

У свою чергу, щоб не сталося з Вашим замовленням, просимо Вас не переживати, ми докладемо маскімум зусиль для вирішення Вашого питання.