Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

ЧИ ПРАВДА, ЩО СУЧАСНІ МОТОРИ НАЙЧАСТІШЕ ВИХОДЯТЬ З ЛАДУ? ПРИЧОМУ ТУТ ПЕРЕГРІВ ТА ПОЛЕГШЕНІ ПОРШНІ?

Помнете, скільки раніше було легендарних силових агрегатів. Вони були майже у кожного великого автоконцерну. Машини з ними їздять і сьогодні, в той час як сучасний двигун вже ремонтується, якщо це, звичайно, дозволяє його пристрій. Чи правда, що старі двигуни довго живуть, а нові – не дуже? Є думка, що двигуни проектуються з урахуванням економії матеріалів, щоб здешевити готову продукцію, зробивши її доступною для широкого кола людей. Але справа не тільки в цьому - іноді кінець приходить чи не новим силовим агрегатом. Чому?

Найчастіше перегрів двигуна стає причиною його поломок. На жаль, розпізнати це лихо на початковій стадії у сучасної машини складно. Іноді датчик температури охолоджуючої рідини, а також інша відповідна електроніка налаштовуються так, що показують "все в нормі", навіть коли температура антифризу досягає 110 градусів за Цельсієм. Мало того, покажчик температури рідини, що охолоджує, на ряді моделей відсутня. Ось як зрозуміти, що двигун перегрівся у такому разі? І зовсім зовсім - принаймні, від водійського простору.

Тим часом, перегрів двигуна настає, тепло перестає нормально відводитися, а там і задираки в циліндрах не забаряться. Щоправда, задираки у циліндрах причини на сучасному двигуні мають і конструктивні. Щоб зменшити масу двигуна, розробники впроваджують полегшені поршні малої висоти. Такі полегшені поршні мінуси мають у тому, що гірше віддають тепло циліндрові. У результаті перегрів поршнів легко можливий. Раніше в алюмінієвий поршень виробник міг залити сталеву пластину, чи це зараз?

А ще спрощені поршні, будучи невисокими, можуть сильніше нахилятися в циліндрах. Запобігти цьому можна, зменшивши монтажний зазор між поршнем і циліндром, але тоді масляна плівка виходить зовсім тонкою. Якщо виникнуть серйозні навантаження на двигун або поршні перегріються, масло не зможе виконати призначені функції. Зрозуміло, що розрив змащувальної плівки неприпустимий, адже задираки у двигуні від нього теж ймовірні.

Може спровокувати капітальний ремонт двигуна новою машиною і сам водій. Для цього йому потрібно відразу після запуску розкрутити двигун до високих обертів. Після довгої стоянки тонкий шар масла деяких частинах деталей може взагалі пропасти. Зрозуміло, що навіть дуже недовга робота деталей на суху шкідливість силовому агрегату. Тут потрібно змінити манеру водіння та експлуатувати машину набагато дбайливіше.

Загалом достатнє охолодження та акуратне звернення піде на користь будь-якому силовому агрегату незалежно від нюансів його конструкції.