Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

ЧОРНІ ЛИПКІ ВІДКЛАДЕННЯ У ДВИГУНІ І ЩО З НИМИ РОБИТИ, У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО АВТО НА ГАРАНТІЇ

Автомобілі, як і люди, теж хворіють, особливо якщо перебувають під проводом недбайливого водія. Але так звана масляна чума може косити сталевих коней лавами. Подивимося, як це відбувається.

Отже, при візуальному огляді виявляються чорні відкладення на клапанному механізмі, поршнях та піддоні картера. У найкращому разі двигун погано заводиться і жахливо погано тягне, у гіршому – провертаються вкладиші, заклинює колінвал, а в деяких машин ламаються поршні та шатуни.

Іноді такі відкладення двигуна осягають і нове авто від офіційного дилера, яке ще на гарантії, від віку такі забруднення двигуна не залежать. При цьому олійна чума не шкодує автомобілі будь-яких марок. У зв'язку з такими відкладеннями проводиться ремонт авто на СТО щодня всюди та у великій кількості.

Найгірше, що ознаки відкладень у двигуні практично відсутні, особливо на початкових етапах. Виявляються такі відкладення у двигуні зазвичай миттєво, коли нормальна робота силового агрегату перестає бути можливою. Та й не чекають власники подібних сюрпризів, особливо коли ТО автомобіля у офіційного дилера проводиться чітко у терміни, а моторні олії підібрані згідно з усіма заводськими рекомендаціями.

Можна купити повністю синтетичну моторну олію, але і тут немає стовідсоткових гарантій. Але бренд вселяє довіри, тим більше що виробник саме його і рекомендує. При цьому липкі відкладення двигуна проникають і в ГБЦ. Пам'ятайте, що лакові відкладення двигуна можуть призвести до того, що клапана зависнуть, а на деяких моторах гніт клапана при зустрічі з поршнями.

Якщо відкладення у двигуні трапилися у авто на гарантії, на СТО офіційного дилера можуть пояснити це вашими експлуатаційними помилками. Можна все звалити на бензин поганої якості, недостатній рівень олії у двигуні, дешевий антифриз і навіть перегрів двигуна, непомічений вами. Зрозуміло, що ремонт авто у офіційного дилера за гарантією безкоштовно небажаний хоч би з економічних міркувань. В крайньому випадку вам заявлять, що потрібна заміна двигуна за гарантією на машині. Справді, а як відшкребати чорну масу з нутрощів ДВЗ?

Без гарантії липкі відкладення у двигуні лікує заміна олії з масляним фільтром та промивання двигуна при заміні олії до заливання свіжого ПММ. Зробити це можна промивним маслом, заливши 2-3 порції. Але коли олія надто густа, так мити агрегат не можна – змиті відкладення можуть закупорити масляні канали коленвала.

Краще тоді розібрати двигун і виконати механічне очищення елементів. На гарантійних машинах за логікою змінюють двигун. Це менш витратно.