Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Йде дим із вихлопної труби — сірий, синій, білий, чорний дим із вихлопної труби

Велика біла хмара диму
Запускаючи автомобіль холодного зимового ранку, ви не раз помічали клуби білого диму, що виходить з вихлопних труб, що огортають автомобіль ззаду. Хмара піднімається нагору і повністю розчиняється у повітрі. Утворення такого «диму» пояснюється тим, що двигун машини остигає за ніч і стає дуже холодним. Хмара за своїм складом не є димом, це водяна пара, яка конденсується під впливом холодного повітря. Водяна пара є побічним продуктом горіння бензину і утворюється при холодній температурі. Чим вона нижча, тим більша і помітніша хмара. Велика кількість водяної пари у вихлопі свідчить про хорошу роботу двигуна. Для самої вихлопної системи його освіта не є добрим показником. При тривалих поїздках, коли відбувається прогрівання двигуна до оптимальної робочої температури, вода випаровується повністю. Якщо автомобіль пересувається на короткі відстані, двигун до потрібної температури не прогрівається, а вода залишається у вихлопних трубах та глушнику, що спричиняє корозію.

дим з глушника авто

Дим синювато-білого кольору
Якщо запуск автомобіля супроводжується виходом синюватого диму з вихлопних труб, це говорить про те, що в циліндри потрапила невелика кількість моторного масла . При запуску двигуна за кілька секунд відбувається згоряння олії, дим зникає і не з'являється. Поява синювато-білого диму не говорить про серйозну проблему, не перевищує витрати масла і не є ознакою зношування поршнів. Його можна порівняти з «одерев'янілістю» тіла вранці, яка швидко зникає після кількох рухів.

Утворення густого білого диму після прогріву
Поява білого диму після прогріву двигуна, коли його хмара досягає величезних розмірів та щільності, говорить про проблему. Густий білий дим є ознакою того, що охолодна рідина, що наполовину складається з води, потрапила в двигун. При нагріванні двигуна відбувається розширення металевих деталей, у тому числі він складається. Між деталями, у тому числі в головках циліндрів, розміщуються прокладки, які називаються сальниками. Їхнє завдання – не дати протекти охолодній рідині всередину циліндра. При зношуванні сальників головок рідина починає просочуватися в циліндр. Щоб уникнути серйозних проблем з двигуном, необхідна заміна прокладок блоку циліндрів. Густий білий дим може з'явитися і внаслідок появи тріщини в головці циліндра. Це серйозна проблема, яка потребує звернення до автосервісу.

Постійний білий дим
Деякі автомобілі випуску середини 90-х років обладнані клапаном із вакуумним шлангом для двигуна. Утворення густого білого диму відбувається через потрапляння трансмісійної рідини двигун через цей клапан. Рідина, що потрапляє в циліндри, швидко забруднює свічки запалювання, що спричиняє відсутність іскри і непрацездатність циліндра. У цьому немає нічого хорошого, але говорити про великий ризик двигуна в цьому випадку не варто.

Утворення чорного диму із вихлопної труби
Чорний дим, що йде з вихлопної труби, свідчить про попадання в неї палива, що не прогоріло. Дим може з'явитися в результаті потрапляння в циліндри великої кількості палива через заливу свічок. На сучасних автомобілях з інжекторами затока свічок може відбуватися через тиск палива або системи упорскування. Можуть бути інші причини. Наприклад, втрата потужності та споживання великої кількості пального . У певний момент свічки остаточно забруднюються та перестають працювати. Для виправлення цієї неполадки потрібне спеціальне обладнання, яке є в автосервісі.

Постійний синювато-білий дим
Якщо моторне масло постійно потрапляє в циліндри, спостерігається постійна присутність синювато-білого диму. Це пов'язано з поршневим кільцем, що ущільнює зазор між поршнем та циліндром. Уважний до своєї машини автомобіліст помітить характерне при цій неполадці збільшення витрати олії та зможе вчасно вирішити проблему. Якщо залишити її поза увагою, масло може залити свічки та проблем стане більше. Для перевірки кожного циліндра потрібно спеціальне обладнання, тобто доведеться звертатися до автосервісу.