Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

ЛАМПА ТИСКУ ОЛІЇ ДОВГО НЕ ГАСНЕ ПІСЛЯ ЗАПУСКУ - ПРИЧОМУ ТУТ МАСЛЯНИЙ ФІЛЬТР І ЧОМУ ТАК НЕ ПОВИННО БУТИ?

Іноді власники автомобілів задаються питаннями, чому контрольна лампа тиску масла на приладовій панелі став горіти більш тривалий час, ніж зазвичай. Часто спостерігається, коли силовий агрегат ще холодний. Зрозуміло, така поведінка сигналізатора сприймається як ознака несправностей, але чи це так?

Питання, чому лампа тиску масла не гасне швидко, логічне та обґрунтоване. Власник дбає про машину, навряд чи він хоче, щоб несправності двигуна сталися в найближчому майбутньому, та ще через банальний недогляд. Але якщо маслянка довго горить, а потім гасне, комп'ютерна діагностика двигуна може бути відкладена, розберемося спочатку самі.

Зрозуміло, що робити, якщо лампа тиску олії горить постійно, тут вже несправності гарантовані, тому краще заглушити мотор, замовити послуги евакуатора і відвезти транспортний засіб на СТО. В іншому ж часі, скільки горить маслянка після включення запалювання, нерідко залежить від масляного фільтра двигуна, який може мати різну якість.

Згадаймо, як працює масляний фільтр двигуна на машині. Коли ви запустили ДВЗ, масляний насос качає моторне масло через фільтр, який затримує частинки бруду, воду, продукти зношування та багато іншого. Щораз масло в двигуні очищається, йдучи транзитом через фільтруючий елемент. Це умова вірно, коли заміна масляного фільтра і самої олії проводиться своєчасно або навіть на 30-50% частіше за встановлений заводом регламент.

При стоянці автомобільне масло стікає в картер двигуна, адже насос не працює. Через це після запуску насос тиску масла прокачує ПММ по всій системі, для чого йому потрібен певний час. Зрозуміло, скільки повинна горіти лампа тиску масла після запуску двигуна в цілому - поки не сформується робочий тиск масла в двигуні, але є нюанси.

Немає приводу турбуватися, коли лампа тиску масла гасне швидко, а ось якщо маслянка горить на панелі приладів довше 10 секунд, є підстави насторожитися. Можливо, антидренажний клапан масляного фільтра не утримує олію, хоча повинен це робити, коли машина стоїть. Коли клапан масляного фільтра не тримає масло, масляний насос двигуна спочатку накачує маслом фільтр, а потім вже забезпечує мастилом деталі агрегату. Ті якийсь час зазнають масляного голодування, що 100% шкідливо. Щоб мінімізувати проблеми з клапаном, потрібно купити якісний фільтр для двигуна вашого авто.

Якщо говорити, що таке антидренажний клапан масляного фільтра, то це проста гумка, але в залежності від виробника та ціни виробу її якість може бути різною. Якість збирання також впливає на працездатність механізму. Якщо на масляний фільтр для авто ціна копійчана, то чого дивуватися, що масляний фільтр не тримає масло, і воно витікає в картер за час стоянки. Іноді дешеві масляні фільтри призводять до того, що лампа тиску олії довго не гасне лише через 3000 км, оскільки гумка задубіла.

Весь час, що горить лампа тиску масла, двигун працює в умовах нестачі мастила, що для нього шкідливе. Можливо, має місце підвищений знос, але й задираки в циліндрах не виключені. Крім самого фільтра, якість моторного масла впливає на тривалість горіння лампи. В результаті потрібно купити моторне масло, рекомендоване виробником, і фільтр олійний оригінальний або від всесвітньо відомого бренду.

Як бачимо, лампа тиску олії довго після запуску горіти не повинна. Вона за лічені секунди гасне, і ви спокійно їдете. Слідкуйте за машиною, щоб вона відповіла вам довгим терміном безвідмовної роботи!