Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Не заводиться машина в мороз, як відігріти і завести — поради

Напевно, кожен автолюбитель стикався з тією чи іншою проблемою, що виникла з автомобілем, під час сильних морозів. Але безумовно головним і найбільш клопітким є запуск замерзлого двигуна. Тому в цій статті розглянемо способи відігріву двигуна автомобіля та його запуску.

не заводиться автомобіль

Якщо винен сів або старий акб.
Перше, що потрібно зробити, якщо у вас не заводиться машина в мороз, то це зарядити акумулятор. Є три способи це зробити:

- Заряджаємо прямо в гаражі за допомогою зарядного пристрою.
- Знімаємо акб і несемо в тепло (на сто, шиномонтаж, додому) де заряджаємо його (рекомендується).
— просимо «прикурити» сусіда і заводимо своє авто від його машини та заряджаємо акб уже на своїй машині.
У той час поки акумулятор стоїть на зарядці (у разі якщо ви вибрали один з перших двох способів), вам слід підготувати двигун до запуску - відігріти його! Для цього потрібно досягти підвищення температури моторного масла. Підвищення температури сприяє його розрідженню, а це у свою чергу знижує опір колінчастого валу в картері з маслом і в вузлах, де воно використовується для мастила.

Відігріваємо двигун.
Для відігріву двигуна можна використовувати паяльну лампу або газовий балончик з пальником (цей спосіб не можна використовувати на автомобілях із встановленим пластиковим піддоном, якщо ви не знаєте з чого у вас піддон - метал або пластик, то цей спосіб вам не підходить). Для цього накрийте моторний відсік щільною тканиною (повсть, брезент і т.п), направте полум'я від джерела вогню на картер двигуна і прогрівайте його протягом 10-30 хвилин (бути гранично обережним, при цьому методі не допустимі підтікання масла в моторному відсіку) можливе загоряння).

Інший спосіб зігріти двигун – використання електрообладнання, яке випромінює або створює теплий потік повітря. Якщо ви використовуєте обігрівач або потужну лампу, то їх потрібно встановлювати якомога ближче до двигуна, якщо вони помістяться під ним. Теплий висхідний потік підніматиметься, тим самим прогріваючи весь двигун, а укритий зверху моторний відсік збереже тепло. Якщо використовуєте теплову гармату, то потік повітря, що нагнітається, потрібно розподілити 50/50, направивши частину на радіатор, а другу частину в підкапотний простір (вниз двигуна).

Поганий бензин.
Якщо ви заправилися поганим бензином, то тут можливі два варіанти - перший за ніч замерзла вода в паливопроводі. Тут допомогти вам може лише одне – це теплий бокс. Ознаки - стартер крутитися, але машина не заводиться, тому що свічки «сухі». Паливо не надходить. Другий варіант розвитку події, все те саме, тільки паливо надходить. Вирішити цю проблему ви зможете тільки або повністю злив старий бензин, або необхідно долити якісного бензину в 2-3 рази більше, ніж зараз знаходиться в баку і прокачати систему, поки до двигуна не надійде якісний бензин.

Олія не по сезону.
Літнє масло так само є однією з причин, чому не заводиться машина в мороз. Викликано це тим, що воно має велику в'язкість і на низьких температурах воно стає практично не провертається. Стартер просто не справляється зі своїм завданням. Експлуатувати автомобіль категорично забороняється. Необхідно машину відвезти в теплий бокс, де після «розморожування» замінити на якісну зимову олію, рекомендовану заводом виробником.

Залиті свічки.
Якщо ви намагалися завести автомобіль, які не увінчалися успіхом, наприклад через сів акумулятор, то можливо ви залили свічки. Переконатись у цьому вам допоможе лише, викручування останніх із двигуна. Якщо свічка «залита», вона буде мокрою, брудною і сильно пахнути бензином. Необхідно їх протерти сухо і по можливості «прожарити» (потримати суху свічку над полум'ям запальнички).

Щоб уникнути проблем із пуском замерзлого двигуна, потрібно зробити наступні заходи.
Почнемо з того, що до холодів потрібно своєчасно обслужити свій автомобіль. При необхідності підзарядити акумулятор і не допускати його розрядження під час зимової експлуатації нижче 65%! Також не допускається експлуатація автомобіля в зимовий час із щільністю електроліту менше 1,12 г/см.куб., поріг замерзання такого електроліту — температура нижче -10 градусів. При експлуатації автомобіля з температурою навколишнього повітря нижче - 35 градусів, використовувати тільки олії за класом в'язкості не більше ніж SAE 5W.

Бажано на автомобіль також встановити спеціальний автономний підігрівач, який працює від мережі 220 вольт і підігріває рідину, що охолоджує. Двигун на зиму потрібно обов'язково утеплити, накривши моторний відсік зверху щільною тканиною або автоковдрою. Якщо цього буде недостатньо і машина довго прогріватиметься, і температура не зможе піднятися до робочої - утепліть радіатор, закривши його такою ж тканиною спереду. Якщо акумулятор у вашій машині знаходиться не в моторному відсіку, то потрібно утеплювати окремо і його. Перевірити і при необхідності долити або замінити рідину, що охолоджує, у який підійшов до кінця термін експлуатації. Також на зимовий період рекомендується змінювати повітряний фільтр, адже саме в холодну пору року дуже важливою є якість паливно-повітряної суміші та швидкість наповнення камер згоряння.

Але дотримання всіх цих умов, звичайно ж, ще не панацея безтурботної експлуатації автомобіля в холоди. Навіть добре заряджений акумулятор при сильному морозі може підвести вас і ви не зможете завести машину в мороз. Для цього намагайтеся стежити за прогнозом погоди. Якщо обіцяють сильні заморозки, потрібно занести акумулятор додому або в інше тепле приміщення або включити функцію автопрогріву двигуна (якщо вона у вас є). Цим ви збільшите можливість успішного запуску двигуна.