Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Несправності високовольтних проводів запалення та на що звертати увагу при виборі

Основні несправності проводів запалювання
До основних несправностей проводів слід віднести розрив електричного кола та витік струму.

Розрив електроланцюга, як правило, відбувається в місці, в якому металевий контакт дроту з'єднується з струмопровідною житловою, а також з іншими елементами запалювання. Трапляється це при знятті дроту, при руйнуванні чи окисленні жили, а також при поганому контакті з висновками елементів у системі запалення. Місце порушення з'єднань нагрівається та іскриться, що погіршує ситуацію і стає причиною вигоряння жили або металевих контактів. Через забруднені дроти, котушку запалення, кришку розподільника, свічки запалення , ковпачки та пошкоджену ізоляцію відбувається витік електроенергії, що сприяє погіршенню їх діелектричних властивостей при експлуатації.

Низькі температури сприяють збільшенню жорсткості високовольтних проводів, що збільшує можливість пошкодження їхнього ізолюючого шару та ковпачків. Постійні вібрації від двигуна, що працює, розхитують місця контактів, що призводить до їх погіршення. Підвищення температури найбільше позначаються на ковпачках свічок, так як вони розташовуються на найближчій відстані від нагрітих деталей двигуна. Крім того дуже часто вони стають непридатними при знятті. З часом на елементах системи запалення збирається бруд, пил, волога, виділення паливно-мастильних матеріалів, які є провідниками струму. Витіки стають ще відчутнішими при пошкодженні ізоляції та у вологу погоду. До того ж бруд та волога збільшують мікротріщини.

Як вибирати високовольтні дроти – на що звертати увагу
Вибираючи високовольтні дроти, необхідно орієнтуватися на рекомендації їх виробника, а також виробника двигунів. Насамперед, потрібно вивчити все, що написано на упаковці. Добре, якщо на ній російською будуть вказані моделі машин або двигунів, для яких призначені дроти.

Не поспішайте їх купувати, якщо на упаковці відсутні «координати» виробника та вказівки щодо їх експлуатації. Орфографічні помилки у написах також є застережливим фактом. Найчастіше зустрічається помилка у слові silicon. Потрібно враховувати, що дроти для автомобілів діє міжнародний стандарт ISO 3808, тому всі написи визначаються виробником.

Опір проводів вимірюється за допомогою тестера. Але цей спосіб не прийнятний для проводів з обвивом струмопровідної жили, так як через їх конструктивні особливості значення опору на двигуні змінюється.

Рівень перешкод від електрообладнання автомобіля та високовольтних проводів оцінюється за допомогою автомагнітоли. Порядок перевірки можна побачити на схемі.

Ізоляція проводів не повинна допускати пробою, тому при її виборі враховують максимальну напругу, яка може бути в системі запалення. Ізоляція та ковпачки повинні бути з матеріалу, що зберігає свої властивості при великій різниці температур, наприклад, з силікону.

Проводи для автомобіля багато автолюбителів вважають другорядними, та й спеціалізовані видання не приділяють їм належної уваги. Продавці також не можуть нічого зрозумілого сказати. Тим не менш, деталь ця важлива і заслуговує на увагу, як при виборі, так і при експлуатації автомобіля.