Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Поради автолюбителів - як завестися в мороз.

Зараз нічні морози до 30 градусів, а то й вищі. Після такої ночі багато машин відмовиться заводитися. Але є кілька способів боротьби із цим.

Звичайно, найголовніше – це «правильне», рідкіше і тому більш підходяще для зими масло, а також хороший акумулятор. Але мало хто, почувши погодний прогноз, починає терміново міняти масло та заряджати акумулятор до потрібної кондиції. Тому для більшості залишається дещо простіших дій, які теж можуть допомогти.

Замерз автомобіль

Раніше було прийнято радити забирати акумулятор на ніч у квартиру. Цей рецепт має невеликий мінус: якщо у дверях машини електрозамки, скористатися ними вранці не вдасться. А личинки, швидше за все, замерзнуть, тож і ключем не вийде. Щоб цього не сталося, доведеться не тільки знімати акумулятор, а й лити в замкові свердловини спеціальний склад, до чого власники електрозамків не привчені (до того ж де гарантія, що він не виявиться підробленим, як більшість «незамерзайок» для лобового скла?).

Отже розглянемо способи, що полегшують пуск двигуна в мороз:
Перше, розігрів акумулятора. Перед спробою запуску холодного двигуна слід пам'ятати про необхідність попереднього прогрівання акумулятора. Здійснюється це за допомогою увімкнення потужних споживачів в автомобілі. Для цього слід увімкнути дальнє світло фар або будь-який встановлений на вашому автомобілі пристрій обігріву (сидіння, дзеркала, лобового або заднього скла) в середньому на 30 секунд. Міра це досить дієва. І ще, щоб не перевантажувати акумулятор, – не забути під час пуску не тільки вимкнути магнітофон, світло, а й усі споживачі електрики, а також якщо у вас механічна коробка передач – натиснути на педаль зчеплення. Нейтрального положення важеля в коробці тут мало: адже за відпущеної педалі мотору доведеться обертати і ведений диск, і вали в коробці. І навіть після того, як двигун завівся, має сенс деякий час потримати ногу на зчепленні - якщо різко відпустити, може заглухнути і, за законом підлості, більше не завестися. і після цього заводити машину.

Якщо ви провели 5 невдалих спроб запуску двигуна, то вам слід на цьому зупинитися, тому що ймовірність того, що ви заведетесь дорівнює нулю. При цьому багаторазові безрезультатні спроби запуску двигуна призводять до затоки свічок паливом! У цьому випадку, перш ніж робити наступні спроби по запуску двигуна, потрібно перевірити стан свічок запалювання. Якщо у вас карбюраторна машина, то вам потрібно вивернути свічки з головки блоку та візуально оцінити мокрі вони чи ні. Якщо вони виявилися мокрими (залитими), протріть їх сухою ганчіркою. Краще звичайно їх сушити на відкритому вогні, використовуючи, наприклад, запальничку. В інжекторних автомобілях сушіння залитих свічок набагато простіше. Тому що конструктивно в них закладена можливість продування циліндрів, при повністю вичавленій педалі акселератора (газу).

Друге. Не треба крутити стартер надто довго – краще дати акумулятору відпочити, а потім повторити операцію. При першому прокручуванні стартер розкидає масло, і при другій спробі йому вже буде легше крутитися, тим самим підвищуючи ваші шанси завестися в мороз. До речі, на Хондах є така проблема, що з першого разу в холод вони не заводяться. Там наступний алгоритм прокрутили стартер буквально 2-3 секунди і якщо двигун не завівся, то робимо перерву на півхвилини і з 2 спроби заводимо.

Третє. З простих порад, що не вимагають багато часу та грошей – купити спеціальний спрей для запуску двигуна у мороз. Деякі рекомендують розпорошувати його прямо в карбюратор, але, як відомо, не у будь-якої машини він є, а допомагає і розприскування біля вхідного отвору повітряного фільтра.

Попередні спроби були марними і не привели до успіху? Тоді читайте поради бувалих - не заводиться машина на мороз - відігріваємо і запускаємо.

І на останок. Щоб звести до мінімуму ситуацію із замерзлим автомобілем, проведіть такі процедури перед настанням зими:
— Заміна олії на зимову.
— Перевірка свічок запалювання і якщо потрібна їхня заміна.
— Чистий і повністю заряджений акумулятор із підвищеною щільністю електроліту для зими та не старше 3 років. Слідкуйте за тим, щоб клеми акб були завжди чисті і не мали окису та бруду.
— Встановіть Webasto, або сигналізацію автозапуском, яка в холодні ночі дозволить вам прогрівати автомобіль дистанційно із заданою періодичністю. Для власників гаражів, є підігрівачі на 220В, які вкручуються в піддон двигуна і розігрівають тосол, тим самим двигун перед пуском буде теплий і проблем з його запуском навіть з акумулятором, що сів, не викличе проблем.
- Утепліть двигун автомобіль.