Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Регулювання сидінь в автомобілі, як правильно сидіти за кермом - поради досвідчених.

Професіоналізм водія складається з найдрібніших деталей. Якісь нюанси професіоналізму можна побачити виключно у критичній ситуації, якісь легко визначаються за стилем керування . Існує ознака, за якою можна відрізнити досвідченого водія, потрібно лише побачити, як він сидить у машині, що стоїть.

як правильно сидіти за кермом

При конструюванні автомобіля враховується безліч дрібниць: оптимальний розмір сидіння, велике або маленьке кермо, а також його форма. Тут немає незначних дрібниць - все важливо, адже від цього залежить керованість автомобілем. Зауважу, що конструкторами враховується водій середніх розмірів. У нових автомобілів безліч регулювань положень керма, педалей та сидіння. Чим кращий автомобіль – тим більше варіантів регулювання. Потрібно вміти користуватися всіма регулюваннями, проте практично ніхто не навчає, як же повинен сидіти водій. Наприклад, подивіться на хлопця, котрий здає права. Витягнута вперед голова практично обіймає кермо – він вважає, що так буде краще видно. А інструктор, що сидить поруч, розвалився на сидінні і думає про щось своє. Швидше за все такий інструктор і сам сидить неправильно.

З моменту, коли вперше людина сідає за кермо, у нього починають формуватися звички. Як правильно керувати, він навчиться. Ось тільки після отримання прав навряд чи змінить свою посадку. Нескладно навчитися добре керувати автомобілем, ось тільки від неправильної посадки ви сильно втомлюватиметеся, а крім того, представляти небезпеку для навколишніх машин. Думаю, кожен бачив улітку водія, що упирає лікоть об відкрите вікно. Не наближайтеся до цих машин – якщо сидіти правильно, ви не дістанете ліктем до вікна. Стережіться також водіїв, у яких відкинута спинка: практично вони наполовину лежать.

Що ж у цьому такого? Яка різниця, як водій сидить – головне, щоб не порушувалися ПДР. Не зовсім так: безпека на дорозі формується з безлічі дрібниць. Особливо важливо це у великих містах із дуже інтенсивним рухом. Зручність управління, комфорт, невисока стомлюваність, гарний огляд, почуття машини? Що важливіше? Мабуть все перераховане. Як зробити оптимальний вибір?

Вас ніколи не мучило питання, що ж треба зробити, коли ви вперше сіли за кермо? Навіть тоді, коли практично немає регулювань. Налаштувати відстань до педалей. Коли ви натискаєте на педаль і ваші ноги практично повністю випрямляються. Так значно зручніше натискати на педалі. Зафіксуйте сидіння у цьому положенні. Після цього візьміться за основу керма, після чого впріться спиною в спинку. І знову зафіксуйте.

Чому так? Якщо зробити спинку сидіння ближче, складніше буде крутити кермо, якщо зробити відстань більше - під час різкого повороту доведеться або відірвати руки від керма, або спину від сидіння, а воно служить вам упором під час повороту. Навіть якщо ви власник недорогого автомобіля, і у спинки відсутні бічні добірки, ви не зрушите в бік під час повороту і не потягніть за собою кермо. Водії-новачки частенько сильно чіпляються за кермо: страждає на керування машиною і виникає підвищений ризик аварії. Не нехтуйте ременем безпеки. Спрацювання подушок безпеки розраховане на те, що водій буде пристебнутий та притиснутий до сидіння.

Якщо ж у вашого автомобіля є ще регулювання, крім відстані до педалей та нахилу спинки, то підберіть висоту з такого розрахунку: від верхівки голови до стелі машини має бути від 3 до 5 сантиметрів. Це дозволить досягти оптимального огляду. Або можна покласти на сидіння подушку. Відрегулюйте спинку таким чином, щоб у середині опинився горизонтальний виступ, що копіює форму хребта. Або натомість можна повісити накладку на спинку сидіння. Відрегулювавши кермо та педалі, ви максимально точно підженете машину саме під себе. Після всіх налаштувань обов'язково потрібно провести регулювання центрального та бічних дзеркал. У дорожчих автомобілях можна запам'ятовувати регулювання для кожного водія індивідуально.

Навіщо сидіти неправильно, якщо можна сидіти зручно? Налаштуйте машину під себе, і ви переконаєтеся, що їздити стало легше.

Давайте перевіримо, чи ви правильно підібрали регулювання. Якщо у вас виходить сидячи за кермом одночасно підняти руки та ноги – все чудово, це саме той баланс, який потрібний кожному водієві.