Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

ЩО БУДЕ, ЯКЩО ТОСОЛ ЙДЕ В МАСЛО, МАСЛО - В ТОСОЛ І ЧИМ ШКІДЛИВИЙ АНТИФРИЗ В ЦИЛІНДРАХ?

Якщо уважно стежити за машиною, можна здорово продовжити термін її служби. Коли в двигуні знизився рівень тосолу або антифризу, потрібно напружитися, але коли ще й масло змінило свій колір, напружитися доведеться подвійно. Невже тосол іде в олію?!

Коли рівень антифризу в бачку низький, калюжа тосола під машиною виявляється далеко не найгіршим сценарієм. Гірше, коли жодних калюж та слідів протікання взагалі ніде немає. Це означає, що тосол йде в олію з великою ймовірністю. Це не просто шкідливо - мастило перетворюється на якусь емульсію. Перестає нормально виконувати свої обов'язки.

Серед причин, чому тосол йде в олію, основною можна вважати пробиту прокладку ГБЦ. В цьому випадку масло і тосол змішуються, оскільки мастильні канали знаходяться практично поряд з охолодними. Відповідь на питання, що буде, якщо тосол йде в масло, сильно залежить від того, чого йде більше - тосол або масло.

Самі розумієте, що якщо тосол йде в масло, то і мастило двигуна може нанести візит у відповідь. Ось що буде, якщо тосол йде в масло або масло йде в тосол, що теж ймовірно:

1. Коли олія йде в систему охолодження дуже інтенсивно, перегрів двигуна дуже можливий.

2. Якщо антифриз пішов у олію у пристойному обсязі, то двигун запросто може заклинити.

Ознаки олії в тосолі визначаються за білими бульбашками в розширювальному бачку, при цьому антифриз темніє, адже олія його підфарбовує. Проте, пробій прокладки ГБЦ не гарантує, що антифриз потрапляє у масло завжди. Іноді тосол потрапляє в циліндри, що зовні можна побачити по білому диму з труби.

Але так їздити не можна, інакше станеться гідроудар двигуна після влучення в камери згоряння значної кількості тосолу. Пам'ятайте, що антифриз, як і вода, не стискається – принаймні коефіцієнти стиснення тут просто мізерні. У результаті шатуни з поршнями зазнають значних навантажень, куди завод їх не орієнтував. Руйнування двигуна дуже ймовірне.

Іноді прогар прокладки ГБЦ трапляється невеликий, та ще й у важкодоступному місці. Зовні все скрізь ціле, патьоки відсутні, але антифриз іде, а двигун не потрапляє (і то добре). Охолодна рідина, потрапляючи на мотор у малих кількостях, відразу випаровується, внаслідок чого діагностувати проблему надзвичайно складно.

Так, після випаровування тосолу залишається наліт, але в різних закутках підкапотного простору його важко побачити, особливо якщо не задаватися подібною метою.

Так що якщо антифриз кудись став пропадати, треба одразу бити на сполох і їхати в автосервіс, якщо власних можливостей для вирішення проблеми не вистачає.