Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Що таке форсування двигуна та для чого його роблять

Форсування двигуна – це його тюнінг, який є однією з важливих складових у загальному тюнінгу автомобіля. Адже саме форсування двигуна дозволяє визначити максимальну потужність двигуна, а значить поліпшити його основні динамічні характеристики. Чим більше у двигуна потужність, тим менше витрачається часу на розгін автомобіля, а значить, збільшується його максимальна швидкість.

Автолюбителів можна поділити на два своєрідні табори. Одним потрібно лише на трохи збільшити потужність свого двигуна, так як у більшості їх не влаштовує те, як автомобіль набирає швидкість та інші динамічні характеристики. Ця категорія автолюбителів воліє робити тюнінг двигуна самотужки. Цей вибір заснований на тому, що перелік робіт, які необхідно здійснити для форсування двигуна, мінімальний.

Форсування двигуна

Із чого складається форсування двигуна.
Вона складається з кількох елементів:

• Здійснюється перепрошивка основного блоку керування двигуном;
• Відбувається заміна окремих деталей двигуна більш потужні, а вірніше сказати, на спортивні.
Як результат: потужність двигуна збільшується в середньому не більше ніж на 10-15 відсотків.

Інша категорія автолюбителів підходить до процесу форсування двигуна більш ґрунтовно та методично. Вони не просто роблять на своєму автомобілі заміну всіх основних деталей двигуна на спортивний варіант. Крім цього, на автомобіль встановлюється турбіна і відбувається розточування самого двигуна. І ось тут майбутня потужність автомобіля залежатиме не тільки від наявного потенціалу двигуна, а й від такої прозової речі, як платоспроможність автовласника. Може вийти так, що потужність двигуна після його форсування збільшиться як на 100 "коней", так і до 1000 "коней". Тут все залежатиме від тих конкретних завдань, для яких і проводитиметься форсування двигуна.

Одним із варіантів форсування двигуна є встановлення спортивного розподільчого валу. По-перше, варто сказати, що розподільний вал є механічним «мозком» двигуна. Він визначає швидкість підйому і загальну тривалість часу для відкриття клапанів, що сильно впливає або формує майбутній характер мотора. Причина, через яку відбувається подібна заміна, така ж, як і для інших елементів двигуна. Штатна модель аж надто середня, тому що розроблялася відповідно до основних запитів більшої кількості власників автомобілів.

Основна характеристика автомобільного двигуна - це потужність, хоча основний вплив має не тільки його максимальна потужність, але і так званий момент, що крутить. Варто відзначити, що найбільша потужність, а автомобілі зі стандартною комплектацією можлива лише на певних оборотах, які стають близькими до максимальних. «Гарячий» водій обере прийомистий двигун, який варто тільки торкнутися педалю газу, з місця йде в розгін, ніби на повідку слідуючи за натисканням педалі.

Ось тому заміна розподільного валу на спортивний і є першим етапом у форсуванні двигуна. Тільки він здатний забезпечити шляхом збільшення основної висоти підйому клапанів подачу повноцінної суміші в циліндр.
А що саме робити і як вирішує кожен для себе. Адже для більшості з нас автомобіль не тільки засіб пересування, а й зразок добробуту та престижу.