Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Шумоізоляція підкрилків арок автомобіля - поради колишніх.

Самостійна шумоізоляція підкрилок автомобіля можлива, і для її реалізації знадобляться такі матеріали:

1. Ізолонтейп 3004 (1 лист товщиною 4 мм; довжина та ширина – 1,5 м та 1 м відповідно).
2. Вібропласт Gold (2 листи товщиною 2,3 мм; довжина та ширина – 75 см та 53 см відповідно).
3. Пістони кріплення підкрилок (10 штук).
4. «Зростання Стоп» для прихованих порожнин (1 балон).
5. Body 930 (1 банк).
6. Спирт.
зашуміли підкрилки в авто

Інструментарій складається з:
- одного кисті;
- Планки для розгладження вібропласту;
- Пари рукавичок;
— стандартного набору інструментів, необхідних ремонту автомобіля.
Для початку необхідно підняти машину домкратом, зняти потрібне колесо та покласти його під поріг, страхуючи таким чином домкрат. Далі слід викрутити пістон. На жаль, не всі з них витягуються легко, тому більшість може зламатися вже на початковому етапі ремонту. Це нормально, і саме для такого випадку наперед купуються нові пістони. З бризковики простіше: вони не вимагають особливих зусиль і відкручуються досить легко.

Після цього потрібно витягти підкрилок з арки. Робиться все акуратно, без зайвих рухів, щоби не подряпати крило автомобіля. Старий підкрилок викидається, а арка старанно вимивається.

Перед установкою нового підкрилка всі елементи слід підготувати:
1. Зовнішню поверхню підкрилка вимити і знежирити за допомогою спиртовмісного розчину.
2. З вібропласту вирізають шматочки прямокутної форми. Вони не повинні бути однаковими: робіть так, щоб матеріал зміг покрити якомога більшу площу поверхні (не менше 70%).
3. Шматочки вібропласту, що виходять, акуратно наклеюються на чистий знежирений підкрилок. Важливо, щоб найбільш вразливі місця (ті, на які найчастіше потрапляють каміння і земля, що вилітають з-під коліс) були покриті матеріалом.
4. Заздалегідь підготовленою планкою розгладжуємо вібропласт. Це робиться для того, щоб вигнати повітря, що потрапило під нього.
5. Зверху наклеюємо ізолонтейп 3004, вирізаний такими ж шматочками, як і вібропласт.
6. Краї прямокутників, що вийшли, слід промазати антикорозійною мастикою Body 930, яка забезпечить надійний захист арок.
7. Мастикою Body 930 необхідно також промазати саму арку, а потім розпорошити на неї «Раст Стоп»: другий антикор допоможе захистити приховані стики та порожнини. У момент нанесення арка має бути абсолютно сухою.
І лише після підготовчих етапів виконується складання. Робити її слід неспішно, інакше можна подряпати крило або арку. Замість зламаних пістонів встановлюємо нові.

Але шумоізоляція підкрилок автомобіля має виконуватися з використанням необхідної кількості матеріалів. Якщо їх буде менше, потрібного ефекту виконана робота не дасть. Та й кілька шарів вібропласту та ізолонтейпу клеїти не слід, тому що в цьому випадку можна спровокувати нові поломки: виною тому буде надто громіздкий підкрилок, що насилу влазить в арку.

Пам'ятайте, що шумоізоляція підкрилок покликана погашати шум від піску, каміння та води, а не заглушувати його повністю. Якщо все зроблено правильно, то значну частину загального шумового фону буде погашено.