Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

Тонування скла автомобіля - поради бувавих.

Тонувати скло автомобіля можна з різних причин: деякі автовласники роблять це, дбаючи про поліпшення зовнішнього вигляду авто, деякі наносять тоновану плівку в більшості випадків для того, щоб зберегти своє здоров'я і врятуватися в літню пору від ненаситного променя сонця. Тонувати скло авто чи ні - це вирішувати безпосередньо Вам, але ми в свою чергу хочемо позначити ряд причин, з яких все ж таки варто здійснити тонування скло авто (своїми руками або довіритися майстрам СТО).

тонування авто за прозорістю

 

Шість причин на користь тонування стекол автомобіля:
 

— тонування в першу чергу рятує салон автомобіля від перегріву (нагрів знижується на 60%), тобто сонце не так сильно нагріває оббивку сидінь і пасажири, що знаходяться в авто, включаючи водія, не так схильні до нагрівання через скло.
— плівка для тонування сама по собі здатна затримувати шкідливий для людини ультрафіолет, у відсоткових показниках плівка затримує ультрафіолет на 99%, тобто люди, що знаходяться в авто з тонованим склом, захищені максимум від згубного впливу сонця.
- у разі можливого зіткнення, плівка на стеклах не дає розлетітися склу на безліч найдрібніших гострих уламків, тобто це додатковий захист, що уберігає водія та пасажира під час аварійних ситуацій.
— тонування оберігає очі водія від сліпучих фар зустрічних авто, завдяки плівці приглушується так само і блиск самої зустрічної машини.
- Тоноване скло ідеально маскує все, що відбувається всередині салону, тобто водій і пасажири не піддаються пильній увазі цікавих очей ззовні.
— тонування оберігає сидіння від вигоряння.
 

Тонування автомобіля своїми руками – алгоритм дій.
Тоніровку правильно наносити на скло з внутрішньої сторони авто, якщо ж клеїти плівку по зовнішній стороні, вона може дуже швидко почати відходити від скла (дощ, сніг, мороз, спека – все це призводить до непридатності плівки). Плівка, якщо вірити ГОСТ РФ № 5727-88, складається безпосередньо з плівки, найтоншого шару фарби та металевої пудри.

Наклеювання тонувальної плівки на скло - процес довгий і кропіткий. Попередньо необхідно ретельно вимити шибки, мити їх слід теплою водою, з миючими засобами. Після миття скла потребують знежирення. Ці процедури допомагають досконально очистити шибки та підготувати їх до наклейки плівки. Якщо на склі є напилення, опуклі горбки, плівка не ляже так, як хотілося б (чітко і гладко). Також, якщо на скло прикріплений навігатор (утримувач для телефону), його доведеться зняти або постаратися оминути.

Самостійно, без необхідних пристроїв і інструментів, досить складно клеїти плівку на заднє скло автомобіля, особливо в тому випадку, якщо на склі є обігрів скла або встановлений стоп-сигнал. Тут уже, як кажуть, краще довірити справу професіоналам і не гаяти свій час.

В ідеалі слід попередньо вийняти шибки, так і роблять фахівці на СТО, але самостійно це зробити досить проблематично, тому можна обійтися лекалами, виготовленими з тонкого папірусного паперу. Папір накладається на скло (можна намочити його) і окреслюється контур, потім контур акуратно вирізується і тому готовому лекалу вирізається потрібний розмір тонування.

Перед тим, як почати клеїти плівку, рясно змочіть скло з внутрішньої сторони мильною водою, саму плівку притримувати пальцями бажано за краї, якщо взятися за середину – плівка миттєво морщиться. На змочене скло тонування клеїться без проблем, розгладжувати плівку та видаляти бульбашки можна складеним у кілька разів відрізом тканини або рушником.

По самому краю скла рекомендується нанести розчин, що клеїть, це робиться в останню чергу, коли тонування ідеально «села», після чого краї ретельно пригладжуються. Це робиться для того, щоб з часом тонування не почали відходити від скла. Зайвий розчин, що клеїть, завжди можна видалити сухою серветкою. Також за допомогою серветки (рушника) можна видавити дрібні бульбашки повітря, зміщуючи їх до країв скла.

Чи можна клеїти тонування у мороз?
Так, можна, але тільки якщо процес наклеювання буде проводиться в добре прогрітому боксі, температура в якому буде вище +10 градусів за Цельсієм. Чому саме +10 пояснюємо: процес приклеювання тонування на скло передбачає використання фена, він розігріває плівку, робить її податливою, під дією температури плівка повністю прилягає до скла, повторюючи його вигини. Фен подає повітря, розігріте до 600 - 900 градусів за Цельсієм, і якщо температура повітря в ремонтному боксі буде низькою - скло просто трісне від різниці в перепаді температур.

Якщо ж ви все-таки вирішили взимку робити тонування і простежили, щоб робоча температура в боксі була вищою за десять градусів, пам'ятайте, що не можна перші два дні виїжджати на мороз, а також не можна опускати шибки, на які наклеєна плівка. Підігрівати салон авто - можна й рекомендовано, це прискорить процес полімеризації клею, нанесеного на плівку. Перші два дні після нанесення тонування взимку автомобіль повинен стояти в теплому боксі. Якщо допустити перепад температур повітря – на плівці з'являться тріщини або дрібні бульбашки.

Електронне тонування скла автомобіля
Електронне тонування - це смарт скло, воно має три шари: два крайні шари - скло, а середній шар виконаний з рідких кристалів. Вона захищає від УФ опромінення на 85%, незалежно від ступеня затемнення стекол. Споживання струму – всього 7 Вт на 1 кв. метр смарт скла. Управління смарт склом просте, достатньо вибрати потрібний варіант затемнення конкретного скла на пульті дистанційного керування. Електронна тонування популярна в країнах Європи, більшість дорогих автомобілів вже йдуть з такою в базовій комплектації. Самостійно встановити смарт скла практично не реально, тому що потрібні досвідчені майстри та спец обладнання.

Зручність електронного тонування в тому, що кожне скло можна затемнювати окремо. У спеку скла авто можна повністю затемнити, це зменшить нагрівання салону. Тонуванням можна звести до нуля перегляд салону ззовні, а при їзді назустріч сонцю, що сходить або сідає, водій може посилити тонування лобового скла, що робить поїздку більш комфортною для очей водія.