Auto MAX - пошук запчастин за номером

top

ЯК ЗБЕРЕГТИ АКУМУЛЯТОР У СПЕКУ ТА ЩЕ 3 ПРИЧИНИ ПРОБЛЕМ З БАТАРЕЄЮ

Акумуляторна батарея транспортного засобу є складним технічним пристроєм, хоча навіть по конструкції цього явно не скажеш. Двигун, наприклад, або навіть гідропідсилювач керма виглядають значно складніше. Але в АКБ протікають хімічні реакції, там є пластини, електроліт, банки... Перезаряд неприпустимий, але й мало заряду означає правильний шлях до пункту приймання відповідних виробів.

Розглянемо основні причини несправності акумулятора на машині, причому це не зима. Нас вчили в школі, що хімічні реакції прискорюються зі зростанням температури, тому знос акумулятора влітку протікає максимально інтенсивно, а взимку він просто добре відчувається. Банальний перегрів акумулятора призводить до того, що заряд АКБ падає, відмова передбачити нереально, але запобігти проблемам з акумулятором у спеку та іншу погоду можна:

1. Намагайтеся не паркувати авто на сонці у спеку. Уявіть, що двигун після поїздки нагрів підкапотний простір, а на стоянці ця справа продовжує небесне світило. У результаті моторний відсік нагадує щось середнє між сауною та духовкою, особливо якщо машина темна.

2. У спеку частіше перевіряйте рівень заряду акумулятора, не допускаючи зниження напруги розімкнутого ланцюга нижче 12,5 В, а ідеальний заряд АКБ взагалі повинен становити 12,7!

3. Важливі і чисті клеми акумулятора, оскільки оксиди помітно знижують проходження електрики.

4. Якщо ви збираєтесь в автоподорож або тривалу поїздку, перезаряд акумулятора також неприпустимий. У довгому шляху увімкніть якнайбільше енергоспоживачів. Це не лише фари, а й кондиціонер у автомобілі, музика, зарядка гаджетів тощо. При зупинці можна послухати музику із заглушеним двигуном або не вимикати світло.

Обговоривши питання, як експлуатувати акумулятор у спеку, перерахуємо інші причини несправностей АКБ, в основному їх три:

1. Рідкісні короткі поїздки. Треба розуміти, що акумулятор на сучасному автомобілі навіть під час стоянки витрачає енергію зміст сигналізації, електронних замків, датчиків тощо. За два тижні двигун не заводиться без видимих ​​причин. Треба їздити щотижня хоча б близько години, щоб генератор заповнив заряд АКБ як слід.

2. Ну, а часті короткі поїздки призводять до того, що витрата енергії на частий запуск двигуна перевищує заряд АКБ від генератора і відмова батареї настає передчасно. Намагайтеся щонайменше раз на місяць здійснювати відносно дальні рейси.

3. І, нарешті, вік автомобіля також має значення. З плином років стан електропроводки автомобіля неминуче погіршується. Виникає питання, чому акумулятор не заряджається на ходу, не йде заряд від генератора тощо.

Слідкуйте за джерелом живлення, адже кривого стартера на машинах давно вже немає, а прикурити авто від іншої машини навряд чи вийде у 100% випадків.